حنانه جون حنانه جون ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ღღ یکی یدونه مامان و بابا ღღ

دو ماهگیت مبارک دخترم

1392/6/1 19:12
نویسنده : مامان
2,102 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم امروز دو ماهه شدی گلم جدیدا یاد گرفتی دستتو میخوری

انگار تازه دستتو کشف کردی قربون

اون دستای کوچولوت برم

دختر نازم باورم نمیشه 2 ماهه شدی ماشالا بزرگ شدی خیلی زود

گذشت این دو ماه

فردا میخوام ببرمت برای واکسن خیلییییییییییی نگرانتم اصلا طاقت

ندارم نگاه کنم که یه سوزن بزنن تو

پات فدای پات بشم خوب چکار کنم به خاطر سلامتی خودته امیدوارم

که  اذیت نشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد جان
20 مرداد 92 14:40
سلام بانو من هم دوست داشتم اگه فرزندم دخمل بود اسمش رو بذارم حنانه خدا براتون نگهش داره واکسن دو ماهگی خیلی تب نداره فقط موقع آمپول زدن جیغ بچه ها خیلی دل آدم رو می لرزونه
مامان فاطمه زهرا
29 مرداد 92 20:34
ببخشید خانمی جواب ندادین رفتم نماز .
مامان حنانه زهرا
31 مرداد 92 15:24
آخی نازی خداحفظت کنه.یاد دخملی خودم تو 2ماهگی افتادم