حنانه جون حنانه جون ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

ღღ یکی یدونه مامان و بابا ღღ

احوالات حنانه در ماه 12

1393/3/1 17:19
نویسنده : مامان
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم از اینکه دیر وبلاگتو آپ کردم معذرت میخوام  آخه هزار ماشالله شیطون شدی و همش دوست داری راه بری و خودت میای دست مامانو میگیری میگی تاته یعنی تاتی  یعنی از صبح تا غروب راه میری قربونت برم بابا دیگه از دستت آسایش نداره از سر کار که میاد باید یه سر باید شما رو تاتی کنه

واما...... کلماتی که دخمل خوشملم میگه

بابا   ......که از همه واضح تر و بیشتر تکرار میکنه

ماما

دد......... دیروز دستمو گرفتی که بریم تاتی ازت پرسیدم کجا بریم سریع گفتی دد الهی من فدات بشم کلی ذوق

کردم جوابمو دادی مامان فدات

آب

جیز

تاته=تاتی

آجون=آقاجون

عمه

به به

هم

فعلا اینارو یادمه واما از راه رفتن چند وقتیه که بدون کمک

وایمیستادی ولی راه نمیرفتی دوروز پیش

 

شام درست فلافل درست کردم شام بردیم پارک من و شما و بابایی

کلی ذوق کردی اونجا چند تا بچه بود حواست به اونا پرت شد دو

قدم راه رفتی تا دیروز که رفته بودیم خونه آقاجون آقاجون که از در

اومد تو به ذوق اینکه بری بغلش 7   8  قدمی رفتی و برای اینکه

زودتر برسی به آقاجون نشستی و بقیشو تند تند چهاردست و پا

رفتی بعد اون دیگه هر وق ت حوصله داشتی میذاشتمت خودت راه

میرفتی ولی امروز هزار ماشالله کلی راه رفتی

 

 

 

انجا مپلا میخواستم ازت عکس بگیرم مگه آروم وایمیستی!!!!

 

انم کفشای خانواده 3 نفره ما

اینجا زمستون نیست پارکه سرد بود برات لباس گرم پوشوندم

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان ریحان
16 خرداد 93 11:24
ماشالله خانمی شده حنانه جون خدا حفظش کنه