حنانه جون حنانه جون ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

ღღ یکی یدونه مامان و بابا ღღ

عکسای تولد 1 سالگی

1393/3/28 14:31
نویسنده : مامان
873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم شب تولدت یه تولد 3 نفره گرفتیم خوب بود ولی خیلی بیقراری

کردی چون هم سرما خورده بودی هم داشتی دندون در میاوردی

 

اون شب شما و بابایی که خوابیدی من خوابم نمیبرد همش یاد پارسال

میوفتادمو بغضم میگرفت آخه پارسال هم که ساعت 12 و نیم شب دنیا

 

اومدی از ذوقم تا صبح نخوابیدم و همش شما رو نگاه میکردم عزیزم خیلی

دوست دارم خیلییییییییییییییییییییییییییی

اینا هم تزییناتی که خودم درست کردم

اینم شما بابا مهربون

واما کیک....

برای کیک قنادی مدل دخترونه نداشت گفتم عکس گربه کیتی روش بندازن

گفت مینویسم دخترونه که یه چیز قشنگ درست کنه گفتم حتما بلدن

دیگه.... کیک قشنگ شده این....

 

یعنی تا حالا کیک به این زشتی ندیدم والا خودم درست میکردم بهتر بود

 

 

این یه کادو کوچولو یه پیانو که خیلی دوسش داری کلی آهنگ میزنه و حیوونا هم از لونشون میپرن بیرون

واینمیستادی که عکس بگیریم ازت ولی اینطوری خوب وایسادی

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان افسانه
19 مرداد 93 14:19
مبالکههههههههههه فرشته کوچولو همیشه زنده باشییییییییی
آوا
20 آذر 93 0:05
سلام عزیزم. تولد خانوم کوچولوت مبارک. انشالله تولد صد سالگیش. همیشه خوشبخت و سلامت باشید دوست عزیز.