حنانه جون حنانه جون ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

ღღ یکی یدونه مامان و بابا ღღ

8 ماهگی

1392/11/18 11:14
نویسنده : مامان
443 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم ماهگیت مبارک

 

8 ماه گذشت من هر روز نسبت به تو عاشق تر عاشق ترم

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟

وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم

وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم

چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

اینم عکس الانه که مثل فرشته ها خوابیدیماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
18 بهمن 92 12:06
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مامان فاطمه
18 بهمن 92 16:49
ای جووووونم مبارکه 8 ماهگیت فدای خواب معصومت
آرزو-مامان آرمینا
18 بهمن 92 18:25
میارکه مبارکه مبارکه حنانه نازی ایشالله جشن عروسیت خوشگل خاله هزار هزار ماشالله مثل فرشته ها خوابیدی عسیسم
محیا مامان دینا
19 بهمن 92 12:40
مثل فرشته ها خوابیده فدات بشم
مامان ریحان
20 بهمن 92 19:38
8 ماهگی دختر ناناز مبارک
مامان نازنین زهرا
23 بهمن 92 18:20
ای جانم چه ناز خوابیده این ملوسک ماشااله به دخملی نانازتون به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
زنبق
24 بهمن 92 19:20
سلام. واقعا چه جوریه دل مادرها که هر لحظه نسبت به نی نی هاشون عاشق تر میشن؟! خدا رو چقدر باید شکر کرد، فقط خودش میدونه و بس! ببوسیدش گل ناز خوشبوی خداوندی تون رو...