حنانه جون حنانه جون ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ღღ یکی یدونه مامان و بابا ღღ

شیرین کاریای حنانه

1392/11/10 20:47
نویسنده : مامان
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم الهی که من فدات شم روز به روز داری دوست داشتنی

تر میشی  و همچنین شیطون تر

دیگه کم کم دارم از وسایل خونه که

خطر ناکه بر میدارم انشالله خدا همیشه نگهدارت باشه

 

چند روز پیش نمیدونم نخ از کجا پیدا کرده بودی و خورده بودی

 

دیشب گریه میکردی منم نمیدونستن چرا گفتم شاید تشنته آب برات

آوردم همچین میخوردی که گفتم الان دل درد میگیری کلی آب خوردیعکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

 

 

 

 

 

که تو این روزا اعصابمو خورد میکنه اینه که تا از کنارت جم میخورم

غش میکنی و گریه که نرو آخه دختر قشنگم من کار دارم باید به کارام

برسم

 

و چیزی که منو خوشحال کرد این که

عکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

دست زدن یاد گرفتی

 

 

ولی هر وقت ما بگیم دست نمیزنی هر وقت خودت عشقت بکشه

دست 

میزنی قربون اون دستای کوچولوت برم که یه صدای کوچولو هم میده

 

 واما دندون ........ از شیش ماهگی هر وقت بهونه میگیری ذوق میکنم

میگم داری دندون در میاری ولی انگار خبری از دندون نیست

 

ودیگه اینگه بییییییییییییییییییییی نهایت ددری شدی و هر وقت بابا میره تا

یکی دوساعت همش هواستو پرت میکنم تا یادت بره اما یادت نمیره که

میری پشت در ورودی نق نق و گریههههه

 

خیلی دوست داری بریم خونه همسایه آخه یه نی نی 2 ماهه دارن

وقتی میریم خونشون کلی ذوق میکنی اما خوب هر روز که نمیشه

مزاحم مردم شد تا صداشونو از تو راهرو میشنوی تند تند میری جلو در

 

ورودی عکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

 

همه عاشقت شدن و تا چند روز نمیبیننت دلشون برات تنگ میشه

 

دارم برات لباس میدوزم ولی خوب نمیذاری اذیت میکنی وقتی دوختم

عکسشو میذارم

 

 راستی یه کار بد دیگه اینکه نصف شبا بیدار میشی میری این طرف و

اونطرف منم خوب بای مراقبت باشم حالا این هیچی یه چیزی پیدا میکنی

و رو سرامیکا شروع میکنی به کوبیدن بنده خدا طبقه پایینی از دستت

چی میکشه ولی خوب من نمیذارم میارمت این طرف

عکس جدید

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان
10 بهمن 92 21:59
ای جانم حنانه جونی ماشالله خدا حفظت کنه خاله جون
مامان فاطمه
11 بهمن 92 17:40
قربون این دخملی با این شیرین کاری هاش ما اومدیم با دو پست جدید برو حالشو ببر
آرزو-مامان آرمینا
12 بهمن 92 22:35
آخیششششششش چقدر تشنم شده بودا الهی خاله قربونت بره که زبون نداری تا نیازهاتو بگی هزار هزار ماشالله چشم بد ازت دور بشه باهوووش خاله .