حنانه جون حنانه جون ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ღღ یکی یدونه مامان و بابا ღღ

سینه خیز

1392/8/24 23:14
نویسنده : مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل گلم 5 ماه 2 روزت بود که تونستی برای اولین بار سینه خیز بریsmiley یه پیاله جلوت بود که

باهاش برات آب آورده بودم آبتو که خوردی گذاشتم باهاش بازی کنی که یه دفعه دیدم سینه خیز رفتی

و گرفتیش قربونت برم کلی برات ذوق کردم البته سینه خیز و چهار دست و پا رو با هم قاطی کردی و

چار دستو پا میشی و بعدش میپری

مامان قربونت بره خیلی عاشقتم خیلی دوست دارم  انشاالله همیشه صحیح سلامت

باشی گلم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حلما
27 آبان 92 16:03
سلام به حنانه جون و مامان مهربونش خاله از لطفتممنون که همیشه به ما سر میزنی من از وقتی مرخصیم تموم شده و برگشتم به مدرسه حسابی مشغله کاریم زیاد شده و نمیتونم به دوستای خوبی چون شما زود زود سر بزنم ولی بگم که به وبلاگتون میام نوشته هاتون رو هم میخونم دوستتون دارم ماشاالله حنانه جون فکر کنم با پشتکاری که داره سریع را بیفته.
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون لطف دارین دوستون دالم
مامان فاطمه زهرا
27 آبان 92 16:23
عزیز دلم ماشالله چقدر ناز شدی گل خانم ... مامانی براش اسفند دود کن. ببشید دیر سر زدیم دیگه این ایام خیلی سرمون شلوغ بود و وقت نت اومدن رو نداشتم
مامان
پاسخ
عزاداریت قبول باشه گلم ممنون که اومدی
مامان حنانه زهرا
28 آبان 92 21:13
مبارک باشه عزیزم منم وقتی دخملم چهار دست وپا رفت کلی ذوق کردم چه نازم شده گل دخملمون
مامان ریحان
3 آذر 92 19:39
مامان طهورا
7 آذر 92 0:16
سلام. به روز شدیم ....
مامان فاطمه زهرا
14 آذر 92 11:35
با کلی پست جدید اومدم دوست داشتی بیا یه سر بزن...
مامان
پاسخ
بله حتما