حنانه جون حنانه جون ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ღღ یکی یدونه مامان و بابا ღღ

45 روزگی حنانه

1392/5/4 12:26
نویسنده : مامان
229 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ دیروز 45 روزگیت بود و بردمت کنترل قد و وزن مامان قربونت بره ه که بزرگ

شدی وزنت 5 کیلو و قدت 56 

 

شده بود انشاالله همیشه صحیح سلامت باشی گل مامان

 

اصلا نمیدونم این 45 روز چطوری گذشت

 

ماشاالله هر وقت باهات حرف میزم تو هم میخوای حرف بزنی و یه صداهایی در

میاری حتما یه چیزی

 

میگی دیگه ولی من متوجه نمیشم ایشالا زودی بزرگ میشی و حرف زدنم یاذ

 

میگیری برای اون روزی که

 

برای اولین بار بهم بگی مامان لحظه شماری میکنم آغوش بزرگ، شکلک مامان

 

 

 

عزیزم تو مونس تنهایی من شدی آخه بابایی به خاطر مشغله کاری زیاد خونه نیست

 

 

و بعضی شبا هم

 

شیفته من خدا رو هر جه قدر هم شکر کنم بازم کمه چون گلی مثل شما و بابایی به

من داده 

خیلی دوست دارم

 

ایقدر که هیچوقت تصورشم نمیتونی بکنی         

دوستتتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررررررررم حنانه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی و مامانی
4 مرداد 92 12:32
سلام
خدا حفظ ش کنه متن زیبا و مادرانه ای نوشتی




سلام دوست عزیز ممنون لطف دارین